Vanliga frågor

Få snabb, kompetent och personlig service direkt. Kontakta oss om du inte hittar svar på din fråga här.

Vanliga frågor och svar


Om ni har beställt en nummerflytt från er nuvarande operatör till oss på 127

blir ni meddelade via sms. I meddelandet framgår det när flytten skee. Ni får en andra påminnelse två dagar innan flytten fullbordas.

Obs! Var bara redo med det nya simkortet så du inte står där utan ett nummer när bytet sker.

Du har inget att oroa dig för. Kontakta bara vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare!

Detta är vad vi kallar för fakturaintervall. Det sker när ett abonnemang har tecknats under månaden och klumpas ihop med nästa månadsbetalning. Men oroa inte, din månadskostnad är densamma.

Exempelvis:  Den 15 mars har du tecknat ditt nya mobilabonnemang. I slutet av april får du din första faktura. I den ingår det kostnader för hela perioden 15 mars till och med 1 Maj.

Självklart! Kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi integrera ditt abonnemang med er växel.

Problem med att hitta svaret du söker?
Tveka inte att kontakta vår kundtjänst!

kundtjanst@127sales.se

© Copyright 2024 127mobil.se - All Rights Reserved.